Alla inlägg under november 2011

Av Emma - 30 november 2011 15:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emma - 29 november 2011 21:47


 

Tjenaaaaa, Emma prop här!


Har pluggat NO nu här på kvällen, får tro att det går bra på provet i morgon!

Har bland annat varit ner till min snälla farmor och käkat lite ostkaka, så gooottt det var! :D

Såklart har jag även varit på "zumba" med Maja, haha kul vare, prova på vetja!


Snön kom, och snön gick! bye byee på dig vi ses aldrig mer!


Neeäee nu ska jag ta och kika lite på tv och läsa på lite mer kanske? aja pussen till dig

Av Emma - 28 november 2011 16:47

Tjenare!


Just nu sitter jag och försöker fokusera på blodomloppet och matspjälkningen i biologi och det går ju faktiskt bra, prov på onsdag! Jag måste bland annat ta tag i en sammanfattnig i engelskan som även den ska in på onsdag.

Sååå, nu tillbaks till biologiboken!


Hoppas ni får en fin kväll!

Av Emma - 27 november 2011 21:15

weheartit! <3


Idag är det alltså första advent, så himla mysigt och till och med snö har vi fått idag i lilla härnösand, kan inte bli bättre! 

Jag måste snart ta tag i allt och börja köpa julklappar, blir om en vecka för min del skulle jag tro, jag är alltid så sent ute med allt. haha.

Annars har jag haft en kanon bra dag med min fin familj! <3


Ha en fin kväll alla, pussen love.

Av Emma - 27 november 2011 18:23

Åhh hej, så fin du är! <3


Vad gör ni en sån här fin och mysig kväll då?

Är såå himla mysigt att snön har kommit måste jag säga! bara älska! love.<3


Ska äta lite go mat nu hör av mig senare pussen till dig sötis, love


Av Emma - 25 november 2011 22:59

Hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej.

Av Emma - 21 november 2011 19:00

Kom hem från stan för ett tag sen, har nämligen varit på stan med Elsa som var och fixade sitt hår, så snyyyggg hon är. <3 Vi tog även en go fika som satttt riktigt bra.


Nu ska jag fixa lite små saker och äta lite middag, hare så ses vi när vi ses!


Tänkte att jag ska ta och fixa till mitt hår innan jul och innan jag fyller år. hmm när nu det blir.. Aja

Puss, love

 

  

En gammmmaaalll och snygg bild, som vanligT dåra.

Av Emma - 20 november 2011 22:10

 

Hejhej fina ni! hoppas ni har haft en bra helg och en fin och mysig söndag!

Själv här i lilla härnösand har det regnat hela dagen, istället för snö.. Men, men det kan var mysigt med lite regn då o då. Dagen har faktiskt varit helt ok, har tränat fotboll! Jag har bland annat taggggit mig ett långt och härligt bad, man känner sig som född på nytt, haha ?

Skönt vare iallafall. Och nu tänkte jag ta och borsta  och sen blire sängen för min del! Ska bli sköööönt, mina ögon har har väl somnat för typ nån timme sen eller något liknande!


Sovgott söta du, love.


    

Presentation


Sometimes good things fall apart so better things can fall together.

Det gäller att våga.

Hitta dina mål genom att vara dig själv.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards